joi, 15 iulie 2021

Unelte de lucrare a solului si de y îngrijire a plantelor

 Î n p re z e n t e x is tă o g a m ă v a ria tă d e u n e lte a g ric o le , c a re a s ig u ră e fe c tu a re a u n o r lu c r ă r i în g o s p o d ă rie , în g r ă d in i m ic i sa u m a ri: m a n u a le sa u m e c a n ic e d e lu c r a r e a s o lu lu i, d e s tr o p it ş i d e ir ig a t, d e tă ia t ş i d e in c iz a t etc. Î n m a g a z in e le s p e c ia liz a te se în t îln e s c u n e lte d in c e le m a i e fic ie n te c o n ­ fe c ţio n a te d in le m n , a lu m in iu , o ţe l etc., c a re p e r m it în d e p lin ir e a u n u i lu c r u e fic ie n t, în s ig u r a n ţă ş i fă ră e fo r t (fig .1 4 .8 ). P r im ă v a r a este s e z o n u l în c a re g r ă d in a s o lic it ă ce a m a i m u ltă în g r ijir e şi a te n ţie . E p e r io a d a e x e c u tă r ii lu c r ă r ilo r d e în tr e ţin e r e a v e g e ta ţie i p e re n e ş i d e p la n ta r e a n o ilo r s p e c ii d e f lo r i ş i a rb u ş ti. C în d m u g u r ii n u s în t în c ă b in e d e z v o lta ţi, este m o m e n t u l c e l m a i p o t r iv it d e în g r ijir e a a r b o r ilo r , v iţe i- d e -v ie , a r b u ş t ilo r ş i tu fe lo r d e tr a n d a fir i. F o a rfe c ă de g ră d in ă este o u s te n s ilă ce se fo lo s e ş te la re te z a re a p o m ilo r f r u c t if e r i ş i a a rb u ş tilo r . În a in te ş i d u p ă fo lo s ire , fo a rfe ca tre b u ie a sc u ţită . O tă ie re se v e ră în s e a m n ă r a m u r i v ig u ro a s e ş i m a i ro d ito a re . P e n tr u în g r ijir e a p o m ilo r ş i p e n t r u tă ie re a c r e n g ilo r m a i g ro a se , c e le m a i p o ­ t r iv it e s în t fe ră s tra ie le c u p lă c i re g la b ile . R in d e a u a se fo lo s e ş te la c u ră ţa re a t r u n c h iu lu i c o p a c ilo r m a i b ă t r în i ş i la în d e p ă r ta r e a s c o a rţe i. C u v îr f u l r in d e le i se p o t în d e p ă r ta c h ia r şi o u ă le , ş i c o c o n ii d ă u n ă to r ilo r a fla ţi în c u r b u r i. P e ria de s îrm ă se fo lo s e ş te la c u ră ţa ­ re a t r u n c h iu r ilo r d e c o p a c i (fig. 1 4 .9 ). (T Amintiţi-vă normele de protecţie a muncii în timpul mînuirii instrumentelor ascuţite. Fig. 14.8. Unelte şi inventar pentru grădinărit Lucru individual 1. Informează-te din Internet despre cele mai moderne unelte pentru grădinărit. Discută împreună cu părinţii, colegii despre eficacitatea lor în procesul de lucru. 2. Realizează etapa a I-a a proiectului (vezi pag. 5-6). Selectează ustensilele necesare. Lucru în grup Formaţi echipe şi participaţi la curăţarea arborilor şi arbuştilor de pe lotul şcolii. După îngrijirea plantelor, stabiliţi echipa învingătoare. Criteriile de apreciere: folosirea corectă a ustensilelor, respecta

Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere