joi, 15 iulie 2021

Întreţinerea tehnică a tractorului

 În tre ţin e re a te h n ic ă a tr a c t o r u lu i c u p rin d e : în tr e ţin e r e a te h n ic ă z iln ic ă ( Î T Z ) , în t r e ţ in e r ile te h n ic e p la n ific a te (ÎT -1 , Î T -2 ş i ÎT -3 ) ş i în tr e ţin e r e a te h n ic ă s e z o n ie ră . În tre ţin e re a te h n ic ă z iln ic ă se e x e c u tă d e c ă tre t r a c t o r is t în fie c a re z i, la în c e p u t u l s c h im b u lu i. P e r io d ic it a t e a e fe c tu ă r ii în tr e ţin e rii teh n ice p la n ific a te se d e te r m in ă în f u n c ţ ie d e t im p u l lu c r a t sa u d e c a n tita te a d e c o m b u s t ib il c o n s u m a t. Se re c o m a n d ă : ÎT -1 - p e s te 6 0 o re d e lu c r u , Î T -2 - p e s te 2 4 0 o re d e lu c r u ş i Î T -3 - p e s te 9 6 0 o re d e lu c r u , e fe c tu a te d e c ă tre u n m a is tr u - r e g lo r , c u p a r t ic ip a ­ re a tr a c t o r is t u lu i, la p u n c t u l d e în t r e ţin e r e t e h n ic ă a tr a c to a r e lo r sa u în a te lie r u l d e re p a ra ţie (fig. 1 3 .1 1 ). În tre ţin e re a teh n ică s ezo n ieră se e fe c tu e a z ă la tre c e re a s p re p e r io a d a d e e x p lo a ta r e a tr a c to a r e ­ lo r d e t o a m n ă - ia r n ă (te m p e ra tu ra a e r u lu i în c o n ju r ă t o r - 5 ° C ) ş i d e p r im ă v a r ă - v a r ă ( te m p e ra tu ra a e r u lu i în c o n ju r ă t o r + 5 ° C ). Evaluare 1. Enumeraţi tipurile de întreţinere tehnică a tractoarelor. 2. Indicaţi periodicitatea efectuării întreţinerii tehnice a tractorului

Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere