joi, 15 iulie 2021

Elemente ale spaţiilor verzi

 S p a ţiile p u b lic e e x istă d e la fo rm a re a p r im e lo r s o c ie tă ţi u m a n e . În c ă în A n tic h ita te , au a p ă ru t o se rie d e a m e n a jă ri d e s p a ţii v e rz i, ce re p re z e n ta u z o n e le ş i m o d e le le c u ltu ra le a le fie c ă r u i p o p o r. S p e c iile d e p la n te flo r ic o le p e re n e , d e a rb u ş ti ş i a rb o ri, fo rm e le g e o m e tric e d e p ro ie c ta re a g r ă d in ilo r , a rh ite c tu ra c o n s t r u c ţ iilo r d in in t e r io r u l a c e s to r s p a ţii (c o lo a n e g re c e ş ti sa u ro m a n e ) au p u s b a ze le a c tu a le lo r s p a ţii v e r z i u rb a n e (schem a 1 4 .1 ). Schema 14.1. Elemente ale spaţiilor verzi S p a tii verzi parc pădure-parc scuar grădină A r b o r ii o r n a m e n t a li re p r e z in t ă e le m e n te le p r im o r d ia le a le o r ic ă r e i a m e ­ n a jă r i p e is a je re . S e c e re m u lt s p ir it g o s p o d ă re s c p e n t r u a le g e re a s p e c iilo r , v a r ie t ă ţ ilo r d e a r b o r i ş i p o z iţ ie i lo r în p r o ie c t, d e o a re c e s c h im b a re a a c e s to ra p e ste a n i d e v in e d if ic il d e re a liz a t. A r b u ş t ii f o io ş i d e c o r a t iv i s în t u ş o r d e în t r e ţ in u t în t r - u n s p a ţiu v e rd e s tra d a l. E i n u a u p r e t e n ţ ii fa ţă d e c o n d iţ iile d e c lim ă ş i s o l, r ă s p u n d b in e la tă ie r i, a s tfe l p o t fi p ă s tr a ţi la d im e n s iu n e a d o r ită , a lc ă t u in d g a r d u r i v ii. U n s p a ţiu v e rd e este d e n e c o n c e p u t fă ră p la n te flo r ic o le p e re n e , c a re n e fa s c in e a z ă p r in fr u m u s e ţe a ş i v a rie ta te a lo r. Lucru individual 1. Completează tabelul de mai jos: B e n e fic iile o ferite de s p a tiile v e rzi Ecologice Sociale Econom ice 2. Elaborează un proiect de cultivare şi îngrijire a unei plante decorative floricole. Meditaţi şi argumentaţi Informaţi-vă din Internet despre mişcarea Gherila verde (Guerrilla gardening). Ar fi bine-venită lărgirea acestei mişcări în Republica Moldova? Argumentaţivă opinia.

Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere