joi, 15 iulie 2021

Regulamentul circulaţiei rutiere

 Generalităţi y R e g u la m e n tu l c irc u la ţie i ru tie re c u p r in d e n o r m e le p r iv in d c ir c u la ţ ia v e h ic u le lo r ş i a p ie t o n ilo r p e în t r e g t e r it o r iu l ţ ă r ii. R e s p e c ta re a R e g u la ­ m e n tu lu i a s ig u r ă s e c u r ita te a t u t u r o r p a r t ic ip a n ţ ilo r la t r a fic , p r o t e c ţ ia m e d iu lu i, o c r o t ir e a p e r s o a n e lo r f iz ic e ş i j u r id ic e , p r e c u m ş i a p ă r a r e a p r o p r ie t ă ţ ii a c e s to ra . 1.1 1.19 1.21 1.22 Trecerea la Circulaţie Copii Biciclişti nivel cu o dublu sens cale ferată cu bariere Indicatoare rutiere de avertizare vo 2.1 2.3 Cedează Drum cu trecerea prioritate Indicatoare rutiere de prioritate O® 3.1 3.27 Acces Limitare interzis de viteză Indicatoare rutiere de interzicere şi restricţie 4.3 4.5 Sens Pistă giratoriu pentru pietoni Indicatoare rutiere de sens obligatoriu Semafor pentru vehicule Semafor pentru pietoni Semafor pentru dirijarea circulaţiei la trecerile la nivel cu calea ferată 1.12 1.13 Linia de Cedează 2.3.1 - 2.3.2 oprire trecerea Stîlpi de direcţionare a deplasării, de protecţie şi de reazem Indicatoare rutiere de , informare şi orientare Sem nale lum inoase l^ rc a je m fere Circulaţie permisă Sem nalele agentului de circulaţie Oprire Reduceţi viteza Măriţi viteza Acordarea primului ajutor medical în cazul accidentelor rutiere P r im u l a ju to r m e d ic a l p r e s u p u n e o s e rie d e m ă s u r i im e d ia te c a re tr e b u ie în tr e p r in s e , în s c o p u l s a lv ă r ii v ic t im e i, 1a lo c u l p r o d u c e r ii a c c id e n t u lu i ş i în t im p u l t r a n s p o r t ă r ii a c e s te ia 1a o in s t it u ţ ie m e d ic a lă . P r in c ip a le le a c ţ iu n i în a c o rd a re a a ju t o r u lu i sîn t: • o p rire a im e d ia tă a a c ţiu n ii a g e n ţilo r a g re s iv i ş i sco aterea v ic t im e i d in z o n a a c c id e n tu lu i; • a c o r d a r e a p r im u lu i a ju to r în f u n c ţ ie d e c a r a c t e r u l ş i d e t ip u l tr a u m e i: o p r ir e a h e m o r a g ie i, b a n d a ja r e a r ă n ii, m ă s u r i d e re s u s c ita re ; • o rg a n iz a r e a t r a n s p o r t ă r ii o p e ra tiv e a a c c id e n ta tu lu i 1a ce a m a i a p ro p ia tă in s t it u ţ ie m e d ic a lă . Evaluare 1. Explicaţi rolul R egulam entului circulaţiei rutiere şi importanţa indicatoarelor rutiere. 2. Numiţi tipurile de indicatoare rutiere şi semnificaţia semnalelor agentului de circulaţie. 3. Descrieţi acţiunile principale ale „salvatorilor” în cazul unui accident rutier. Oră de sinteză si de evaluare finală 1. Indicaţi în tabelul de mai jos denumirea părţilor componente ale automobilului, cunoscînd destinaţia lor: D enum irea D estin aţia Transformă energia termică, obţinută în urma arderii combustibilului, în lucru mecanic. Parte a automobilului care cuprinde mecanismele de transmitere a mişcării de rotaţie de la motor spre roţile conducătoare şi serveşte ca bază pentru amplasarea motorului, a caroseriei, a punţilor cu roţile, a mecanismelor de dirijare etc. Serveşte ca încăpere pentru şofer, pasageri, încărcături şi ca bază pentru motor, pentru agregatele transmisiei, ale mecanismelor de dirijare. Transmite şi transformă mişcarea de rotaţie de la arborele cotit al motorului spre roţile conducătoare ale automobilului. Schimbă direcţia şi micşorează viteza. 2. Prin ce se deosebeşte M A S de M AC ? 3. Ce metode (condiţii) de păstrare a automobilelor cunoaşteţi? 4. Explicaţi modalităţile de protejare a automobilului în cazul conservării pe timp de iarnă. 5. Ce norme igienice şi reguli de protecţie a muncii trebuie respectate în timpul reviziei tehnice? 6. Explicaţi rolul R eg ulam entului circulaţiei rutiere. 7. Ce faceţi în cazul în care accidentul rutier s-a produs noaptea (sau într-un loc întunecos)? Argumentaţi. □ a şteptaţi să sefacă lum ină □ a prindeţi ch ib rituri/lum înări/brichete □ a prindeţi o lanternă. 8. încercaţi să determinaţi tipurile de caroserii ale automobilelor prezentate în imaginile de mai jos: modulul TRACTORUL Nu există ramură în agricultură în care nu s-ar folosi anumite mijloace tehnice - tractorul, combina, plugul, batoza etc. Şi primul loc printre acestea îi aparţine pe drept tractorului. 13.1. Noţiuni generale despre tract

Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere