joi, 15 iulie 2021

Clasificarea tractoarelor

 D u p ă destinaţie, tra c to a r e le se îm p a r t în in du stria le ş i agricole. T r a c ­ to a re le in d u s t r ia le se fo lo s e s c la lu c r ă r ile p e d r u m u r i, d e te ra s a m e n t, la e x p lo a ta r e a fo r e s tie r ă etc. T r a c to a r e le a g r ic o le se c la s ific ă în : tr a c to a r e d e u z g e n e ra l, tr a c to a r e u n iv e r s a le ş i tra c to a r e s p e c ia liz a te . Tractoarele de u z gen eral ( D T - 7 5 , T -1 5 0 , K - 7 0 0 e tc.) p o t e x e c u ta to a te lu c r ă r ile a g ric o le , c u e x c e p ţia lu c r ă r ii in t e r v a le lo r d in tr e r în d u r i la c u lt u r ile p ră ş ito a re (s fe c lă , p o r u m b , c a rto fi) . Tractoarele universale ( M T Z - 8 0 , M T Z - 82, T - 4 0 A M e tc.) p o t fi fo lo s ite la to a te lu c r ă r ile a g ric o le . Tractoarele specia liza te s e rv e s c p e n t r u e x e c u ta re a lu c r ă r ilo r a g r ic o le în c o n d iţ ii d e o s e b ite : p e m la ş t in i ( D T - 7 5 B ) , în m u n ţ i ( D T - 7 5 K ) , la c u ltiv a r e a p la n t e lo r c u t u lp in ă în a lt ă etc. D in tra c to a re le a g r ic o le fa c p a rte ş i sasiurile au topropu lsate (d e e x e m p lu , T - 1 6 M ) , c a re se fo lo s e s c p e n t r u lu c r a r e a in t e r v a le lo r d in t r e r în d u r i la c u lt u ­ r ile p ră ş ito a re , t r a n s p o r t u l în c ă r c ă t u r ilo r ş i p e n t r u a lte lu c r ă r i. C la s ific a r e a t r a c t o a r e lo r in d u s t r ia le : Tractoare cu u tiliza re gen era lă , fo lo s ite p e n t r u e x e c u ta re a u n o r lu c r ă r i g re le d e te ra s a m e n te , d e fr iş ă r i, lu c r ă r i d e ir ig a ţ ii, t r a c ţ iu n i g re le etc. Tractoare speciale, d e s tin a te p e n t r u în c ă rc a t, p e t e r e n u r i m lă ş tin o a s e , în e x p lo a tă r ile fo re s tie re , p e n t r u să p a t c a n a le . Tractoare de transport, fo lo s ite p e n t r u t r a n s p o r tu l p r o d u s e lo r a g ric o le sa u a l a lto r m a te ria le , a tît p e d r u m u r i a m e n a ja te , c ît ş i p e te r e n u r i fă ră d r u m u r i. D u p ă construcţia părţii rulante, se d e o s e b e s c tra c to a re c u r o ţ i (fig. 13.3), tr a c to a r e c u ş e n ile (fig. 13.4) ş i tra c to a r e c u s e m iş e n ile (fig. 13.5). Tractoarele p e roţi p o t fi tractoare cu o p u n te , n u m it e m otocu lto a re , c a re s în t v e h ic u le d e p u te re m ic ă ş i fo a rte m ic ă ş i g a b a rit re d u s . S în t u t iliz a t e p e n t r u e x e c u ta re a d e lu c r ă r i p e s u p ra fe ţe m ic i, în p a r c u r i, sere, g r ă d in i. Tractoarele cu do u ă p u n ţi fo r m e a z ă c la s a c e a m a i r ă s p în d ită . P o t fi c u tr e i r o ţ i 3 x 2 ş i c u p a t r u r o ţ i în v a r ia n te le 4 x 2 sa u 4 x 4 . T ra c to a r e le c u p a t r u r o ţ i p o t a v e a r o ţ ile n e e g a le sa u e g a le c a d im e n s iu n e . Tractoarele p e sen ile fo lo s e s c u n s is te m d e p r o p u ls ie c u ş e n ilă , a s ig u r în d o a d e re n ţă m a i b u n ă ş i o p r e s iu n e s p e c ific ă m a i s c ă z u tă . S e c a ra c te riz e a z ă p r in g re u ta te m a i m a re ş i c o m p le x ita te c o n s tr u c tiv ă . Tractoarele p e sem isen ile a u s is te m u l d e r u la r e fo r m a t d in r o ţ i în fa ţă şi ş e n ile în sp ate. În f u n c ţ ie d e puterea motorului, e x is tă tra c to a re : d e p u te re fo a r te m ică - 3 -7 k W ; d e p u te re m ică - 7 -2 0 k W ; d e p u te re m ijlocie - 2 0 -5 0 k W ; d e p u te re m are - 5 0 -1 0 0 k W ; d e p u te re fo a r te m are - p e s te 1 00 k W . Evaluare 1. Cum se clasifică tractoarele după destinaţie? 2. Ce fel de tractoare agricole cunoaşteţi în fu

Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere