joi, 15 iulie 2021

Reguli de păstrare a tractoarelor

 S u b a c ţiu n e a u m e z e lii ş i a c o m p u ş ilo r c h im ic i c o n ţ in u ţ i în s u b s ta n ţe le to x ic e , în g r ă ş ă m in te , g a ze etc., lo c u r ile n e p ro te ja te a le m e t a le lo r r u g in e s c . P ie s e le d e c a u c iu c îş i p ie r d e la s tic ita te a ş i se u z e a z ă re p e d e s u b a c ţiu n e a r a z e lo r s o la re , d a c ă n im e r e ş te c o m b u s t ib il sa u u le i p e a ce ste a . P e n t r u a e x c lu d e sa u a re d u c e fe n o m e n e le d ă u n ă to a re e n u m e ra te ş i a m e n ţ in e c a lită ţile d e e x p lo a ta r e a le tra c to a re lo r, tr e b u ie re s p e c ta te r e g u lile d e p ă s tra re a v e h ic u le lo r c a re te m p o r a r s ta ţio n e a z ă . E s te d e o s e b ire în t r e p ă s tra re a d e s c u r tă d u ra tă ş i p ă s tra re a în d e lu n g a tă . L a p ă s tra re de s c u rtă d u ra tă se p u n tra c to a re le c a re n u fu n c ţ io n e a z ă o p e r io a d ă m a i m ic ă d e d o u ă lu n i. D e p e tr a c to r n u se d e m o n te a z ă m e c a n is m e ş i p ie se . În a in te d e a p u n e tr a c t o r u l la p ă s tra re , se v e r ific ă s ta re a te h n ic ă ş i se e fe c tu e a z ă în tr e ţin e r e a te h n ic ă a a c e s tu ia . T ra c to a re le c u r o ţi, ce se p ă s tre a z ă m a i m u lt d e 10 z ile , se a şa ză p e c a p re , se re d u c e p re s iu n e a în c a u c iu c u r i la 7 0 -8 0 % d in n o r m ă ş i a ce ste a se p ro te je a z ă c o n tr a a c ţ iu n ii r a z e lo r s o la re c u s c u t u r i sa u în v e liş s p e c ia l. A g re g a te le ş i a n s a m b lu r ile t r a c t o a r e lo r se iz o ­ le a z ă c u d o p u r i, ca p a c e , p e lic u lă ca să n u p ă t r u n d ă în in t e r io r p r e c ip it a ţ iile a tm o s fe ric e . L a p ă s tra re a în d e lu n g a tă a t r a c t o a r e lo r (c a re s ta ţio n e a z ă o p e r io a d ă m a i m a re d e d o u ă lu n i) , în p r e a la b il se e fe c tu e a z ă în tre ţin e re a te h n ic ă . Se s c h im b ă u le iu l d in c a r te r u l m o t o r u lu i, se g re s e a ză m e c a n is m e le ş i p ie s e le . Se d e m o n ­ te a ză p ie s e le ş i a n s a m b lu r ile , c a re tr e b u ie p ă s tra te în în c ă p e r i s p e c ia le . Fig. 13.11. Reparaţia tractorului în atelier Fig. 13.12. Păstrarea de lungă durată a tractorului Evaluare 1. Prin ce se motivează necesitatea respectării regulilor speciale de păstrare a tractoarelor? 2. Ce moduri de păstrare a tractoarelor există şi prin ce se deosebesc acestea

Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere